امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد:

عزاداری ماه محرم جزءشعائر اسلامی کشور ما است

کاشمر(پانا)- امام جمعه خلیل آباد گفت امام راحل همیشه می‌گفتند این مردم هستند که انقلاب را حفظ کرده‌اند، بنابراین شعائر اسلامی حرف اول را در کشور می‌زند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
عزاداری ماه محرم جزءشعائر اسلامی کشور ما است

حجت السلام علی ناهیدی، امام جمعه شهرستان خلیل آباد در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب ما با ماهیت اسلامی و حسینی است، بنابراین ایران را به برنامه های معنوی که در بطن انقلاب قرار دارد می شناسند.

وی افزود: امام راحل همیشه می گفتند که این مردم هستند که انقلاب را حفظ کرده اند و شعائر اسلامی حرف اول را در کشور دارد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال شور حسینی همراه با شعور حسینی همراه بود ومردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ارادت خود را به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع) به خوبی اعلام داشتند.

ناهیدی اظهار کرد: با وجود اینکه کرونا تحولات بی شماری در کشور ایجاد کرد، ولی مردم پای نظام و انقلاب ایستادند. ملت ایران از امام حسین (ع) و شیوه و مرام حضرت جدا شدنی نیستند و هیچ چیز جای هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی بودن ملت را پر نمی کند.
امام جمعه خلیل آباد گفت: استکبار جهانی تلاش کرد که دین و سلامت را در مقابل هم قرار دهد و تلاش دشمن این بود که هیئت های مذهبی را با حاکمیت درگیر کند و قصد داشتند افکار عمومی را در مقابل مراسمات مذهبی قرار دهند که تمامی توطئه های آنان خنثی شد.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد گفت: عزاداری ماه محرم امسال برای مردم ما یک آزمون برای تبعیت از منویات رهبری بود که به خوبی و سربلند مردم از این آزمون در آمدند.
خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار