معاونان دفتر تألیف کتاب‌های آموزش عمومی و متوسطه نظری منصوب شدند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با صدور ابلاغ‌هایی معاونان دفتر برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری آموزش عمومی و متوسطه نظری این سازمان را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاونان دفتر تألیف کتاب‌های آموزش عمومی و متوسطه نظری منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان بنا به پیشنهاد معصومه نجفی پازوکی سرپرست دفتر تالیف کتاب‌های آموزش عمومی و متوسطه نظری و در دو ابلاغ جداگانه دکتر محمد حسین وفائیان را به عنوان معاون برنامه ریزی دوره متوسطه و سیدمحمد دلبری را به عنوان معاون برنامه‌ریزی دوره ابتدایی این دفتر منصوب کرد.

ملکی در این ابلاغ ها تاکید کرده با عنایت به اهداف دوره‌های تحصیلی نظام تعلیم و تربیت در دوره اول و دوم متوسطه که مبتنی بر ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت تدوین شده اند و همچنین حساسیت برنامه های درسی و محتوای کتاب های درسی این دوره آموزشی، انتظار دارد با برنامه‌ریزی و همت مجدانه، همکاری و مشارکت مسئولان محترم گروه‌های درسی، کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه تعلیم و تربیت کارایی و اثر بخشی لازم در آن معاونت ایجاد شود.

پیش از این لطیف عیوضی عهده دار سمت معاونت برنامه ریزی دوره متوسطه دفتر تالیف بود که ملکی از وی تشکر کرد.

نجفی پازوکی هم پیش از اینکه به جای حسین سوزنچی به عنوان سرپرست دفتر منصوب شود معاون برنامه‌ریزی دوره ابتدایی دفتر تالیف بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار