کاهش مصرف برق طی امروز

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت با توجه به کاهش یک درجه‌ای دما نسبت به روز گذشته، مصرف لحظه‌ای شبکه برق کشور هزار مگاوات کاهش یافت.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کاهش مصرف برق طی امروز

به‌ گزارش ایرنا، مسعود صادقی در گفت‌وگویی افزود: در روزهای آتی با توجه به تعطیلات پیش رو و شرایط دمایی کشور، تا هفته آینده شاهد شرایط پایداری خواهیم بود.

وی در عین حال به مدیران انرژی اداره ها، بانک‌ها و اماکن عمومی توصیه کرد بارهای سرمایشی خود را به شدت کنترل کنند تا در روزهای تعطیل هیچ وسیله سرمایشی و روشنایی غیرضروری که بار زیادی را به شبکه تحمیل می‌کنند، روشن نماند.

صادقی همچنین از مردم خواست با تنظیم دمای کولرها و روشنایی منازل و نیز صرفه‌جویی در مصرف آب، شرایط را برای ذخیره سازی آب مورد نیاز نیروگاه‌های برق‌آبی فراهم کنند.

مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر از هیات‌های عزاداری خواست برای تامین برق ایمن مورد نیاز خود حتما با اداره برق هماهنگی لازم را داشته باشند.

مصرف برق کشور در روز گذشته با افزایش بیش از چهار هزار مگاواتی نسبت به روز جمعه روبرو شد به گونه‌ای که در ساعت ۱۳ و ۲۳ دقیقه به رقم ۶۵ هزار و ۸۳۴ مگاوات رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار