امام جمعه طارم:

مراسم‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

زنجان (پانا)- امام جمعه طارم گفت امید داریم مراسم‌های خوب و در شان امام حسین (ع) در سطح شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و با ایجاد فرهنگ سازی و توجیه و ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی و تبدیل آن به ایستگاه‌های سلامت در این راه قدم‌های خوبی برداشته شود.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم با حضور حجه الاسلام منصوری امام جمعه ، ظفری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با دستور جلسات ماه محرم، تبیین یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و مسائل روز شهرستان برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی طارم در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) و یاران با وفایش به بیان دستورات جلسه و مصوبات جلسه قبلی شورا پرداخت و اداراتی که مصوباتی در مورد آنها بود توضیحاتی را پیرامون مصوبه ارائه کردند.

حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای آحاد جامعه ، مساجد، مداحان و سخنرانان باید مراسم محرم را به نحو احسن مدیریت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یاد نهضت امام حسین (ع) حرارت و نورانیتی در دل مومنان دارد که هرگز به سردی نمی گردید اظهار کرد: در طول تاریخ 1400 سال گذشته تنها مسیری که توانست اسلام را زنده نگه دارد حادثه کربلا بود به این معنی که جهاد در راه خدا امر به معروف و نهی از منکر و مقاومت در برابر زیاده خواهی مستکبران از ارکان نهضت امام حسین (ع) بود که توانستند حادثه ای را رقم بزنند که در طول تاریخ بشریت بی سابقه باشد.

حجه الاسلام منصوری اظهار داشت: امید داریم مراسمات خوب و در شان امام حسین (ع) در سطح شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و با ایجاد فرهنگ سازی و توجیه و ساماندهی ایستگاه های صلواتی و تبدیل آن به ایستگاه های سلامت در این راه قدم های خوبی برداشته شود.

در انتهای برنامه یاسر روحانی مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم با اشاره به زمان برگزاری جشنواره که از 22 خرداد تا 1آبان می باشد و مراجعه کنندگان می تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی samakpl.ir از نحوه شرکت در جشنواره آگاهی لازم را کسب نمایند توضیحات مسبوطی در خصوص برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ارائه نمودند و سپس با اشاره به تفاوت ها و نوآوری های جشنواره یازدهم گفت: در این دوره از جشنواره قالب های جدیدی همچون داستان نویسی ، شعر ، داستانک ، تولیدات هنری و ... قرار داده شده که این قالب ها خود نوآوری و خلاقیت به همراه خواهد داشت و امیدواریم دستگاه های اجرایی مختلف در سطح شهرستان با توجه به بسترها و پتانسیل های شهرستانی متمرکز شده و شاهد فعالیت های متنوع تر و بهتری در جشنواره باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار