آیت الله نوری همدانی:

هیئت‌های عزاداری بهانه به دست مغرضان ندهند

قم(پانا)- یکی از مراجع تقلید عنوان کرد از همه عزاداران عزیز می‌خواهیم در شرایط کنونی مراقبت‌های بهداشتی را مضاعف کنند و اجازه بهانه جویی به مغرضان و بدخواهان ندهند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هیئت‌های عزاداری بهانه به دست مغرضان ندهند

آیت الله «حسین نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید، در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام با ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و پیامدهای آن در کشور، اظهار داشت: هر گونه سهل انگاری و بی توجهی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند شرایط را از این که هست خطرناک تر سازد.

وی با تاکید بر این که مقابله با ویروس کرونا بدون همکاری دقیق و همه جانبه مردم امکان ندارد، تصریح کرد: از مسؤولان در بخش های مختلف نیز انتظار داریم با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی به منظور کاهش مشکلات ناشی از گسترش ویروس همه سعی و توان و امکانات را بکار گیرند؛ از نیروهای مسلح، گروه های جهادی و بسیج نیز می خواهیم با همه توان و ظرفیت به کمک مسؤولان و دولت و مردم بشتابند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه خطاب به هیات های عزاداری، مداحان و خطبا با بیان اینکه اقامه عزای اهل بیت(ع) خاصه عزای حضرت سیدالشهدا(ع) از افضل اعمال و قربات است، عنوان کرد: مردم ما عاشق و دلداده امام حسین(ع) هستند و این سرمایه بسیار ارزشمندی است که باید قدر آن را بدانیم؛ از همه عزاداران عزیز می خواهیم همچون سال گذشته که در خط مقدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بودند، در شرایط کنونی نیز این مراقبت ها را مضاعف کنند و اجازه بهانه جویی به مغرضان و بدخواهان ندهند.

وی افزود: ما نیز همچون سال گذشته برنامه عزاداری محرم را با رعایت کامل نکات بهداشتی و با حضور یک سخنران و یک مداح برگزار می کنیم. امیدواریم با همت مسؤولان و رعایت همه مردم بزودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار