معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۷:

دانش آموزان منطقه ۱۷، هفت رتبه کشوری را در مسابقات فرهنگی، هنری به خود اختصاص دادند

تهران(پانا)- معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ موفقیت دانش‌آموزان توانمند، پرتلاش و خلاق منطقه، با کسب هفت رتبه کشوری، در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان منطقه ۱۷، هفت رتبه کشوری را در مسابقات فرهنگی، هنری به خود اختصاص دادند

طاهره پورمحمود؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، گفت: دانش آموزان منطقه، هفت رتبه کشوری را در مسابقات فرهنگی، هنری به خود اختصاص دادند.
پورمحمود، ضمن اعلام این خبر افزود: در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری، دانش آموزان منطقه۱۷ شهر تهران، موفق به کسب ۴۸ رتبه استانی شدند که از این رتبه ها، تعداد ۱۶ رتبه اول استانی می درخشید.
وی در ادامه گفت: پس از داوری های دبیرخانه کشوری دانش آموزان منطقه، در رشته های رسانه و فضای مجازی، ویدئوکست، کمیک استریپ، فیلم کوتاه و مینیاتور موفق به کسب ۷ رتبه کشوری شدند. از این رتبه ها، ۴ رتبه اول کشوری برگ زرین دیگری بر افتخارات منطقه ۱۷ شهر تهران است.
وی در پایان از زحمات ارزشمند کارشناسی فرهنگی منطقه ۱۷ و مدیران و معلمان دانش آموزان که در راستای آموزش و پرورش و به ثمر رساندن استعداد های دانش آموزان، آنها را همراهی کردند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: همت بلند دار که مردان روزگار، از همت بلند به جایی رسیده اند. خبر شیرین موفقیت دانش آموزان توانمند، پرتلاش و خلاق، منطقه ۱۷، با کسب هفت رتبه کشوری، در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، را خدمت مدیران مدارس و خانواده ارجمند ایشان تبریک عرض می کنیم. کسب این رتبه های کشوری، برگ زرین دیگری به افتخارات آموزش و پرورش منطقه۱۷ شهر تهران است. آرزومندیم همیشه همچون امروز به سمت آسمان پیروزی و موفقیت های روز افزون گام بردارید و نامتان در اوج ها ماندگار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار