محرم، ماه ایثار و از جان‌گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
محرم، ماه ایثار و از جان‌گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد است

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است.
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است، ماه عشق و شور و فریاد است، ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.
محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می‌شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء شود و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.
بار دیگر محرم از راه می رسد تا عاشقان حق و حقیقت در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهیدان کربلا عزاداری کنند و درحسرت لبیک به نوای هل من ناصر ینصرنی سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.
ماه محرم فرصت همنوایی با کاروان کربلا و احیاء شور و شعورعاشورایی است تا در طنین صدای پرسوز عزاداران سید الشهدا(ع)، لحظه ای درنگ کنیم برای تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد و به مکتبی برای آموختن الفبای، ایثار، آزادگی، خلوص و خدا محوری مبدل شد.
اینجانب فرارسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جان‌گداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان‌برکف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری و تمام شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار