تجلیل از خبرنگاران فعال  پانا ناحیه یک شهرری به مناسب روز خبرنگار

شهرری(پانا) - تجلیل از خبرنگاران فعال پاناآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت روز خبرنگار در اداره‌ آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگاران فعال  پانا ناحیه یک شهرری به مناسب روز خبرنگار

در این مراسم محسن نوروزیان رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: بی‌تردید، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور، گوش و زبان جامعه‌اند؛ بینا، شنوا و گویا رشد و توسعه‌ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه‌ی اطلاع رسانی‌اند.

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری نیز با اشاره به مقام ارزشمند خبرنگار افزود: اصول اخلاقى خبرنگاری و حرفه روزنامه‌نگارى مقرر مى‌دارد که روزنامه‌نگاران در هر مرحله و مقامى که باشند باید به خیر و مصلحت جامعه ایمان کامل داشته باشند و براى تأمین منافع شخصى و کوشش براى پیش بردن مقاصد خصوصى که با مصلحت جامعه سازگار نباشد، خلاف اصول و آئین‌ اخلاقى روزنامه‌نگارى است.

در ادامه افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان اینکه خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند، گفت: به طور کلی خبرنگاران در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم هستند او باید به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه بر این اساس، کسی باید وارد عرصه جذاب و در عین حال پر مخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، و شم خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد.

در ادامه سمیه نیک‌فکر رابط خبری پانا آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: خبرنگاران، همان‌هایی هستند که با از خودگذشتگی، سختی‌ها را تحمل می‌کنند و با واژه واژه‌ای که می‌نگارند خبری را چه خوب و چه منعکس می‌کنند. خبرنگار بودن یعنی گوش جامعه بودن. حاشیه را شنیدن و انعکاس دادن، خبرنگار بودن یعنی مسئولیت داشتن، حرمت قلم را نگه داشتن، قلمی که خدا در قرآن به آن قسم یاد کرده و در آخر خبرنگار بودن یک عشق بی‌حد و مرز است.

در این مراسم از رابط خبری پانا ناحیه یک شهرری سمیه نیک‌فکر و خبرنگاران پانا شیدا مشهور، نوریه احمدی، نیما هوشمند، علی مهدی‌پور، سوگند رفیعی، معصومه قنبری، عاطفه رحیمی، زهرا هاشم‌زاده، زهرا جیریائی‌شراهی و فاطمه خسروی تجلیل شد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار