اهدای دو دستگاه تلفن همراه به دانش‌آموزان منطقه۱۷

تهران(پانا) - یکی از دغدغه‌های معلمان، عدم دسترسی دانش‌آموزان کم‌توان مالی به حضور در شبکه آموزشی شاد است؛ با عنایت به همین نیاز و در راستای کمک‌های مومنانه در اعیاد ذی الحجه دو دستگاه گوشی هوشمند به دو دانش آموز دبستان بنت الهدی اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای دو دستگاه تلفن همراه به دانش‌آموزان منطقه۱۷

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ به همراه ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه با حضور در یکی از مدارس منطقه و تبریک اعیاد ماه ذی الحجه گفت: ویروس کرونا هرچند تغییرات زیان بار بسیاری در بخش‌های جوامع انسانی ایجاد کرد، اما با این وجود زمینه‌ساز شناخت نیازمندی‌های پنهان در حوزه آموزشی شد. در این بین بیشترین رسالت و البته سختی کار، بخصوص با وجود دانش آموزان بی بضاعت در مدارس که امکان وصل شدن به کلاس مجازی را نداشتند، متوجه معلمان شد.

وی افزود: معلمان در دوره شیوع ویروس کرونا با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، عاشقانه و متعهدانه آموزش را به خانه‌ها بردند تا دانش‌آموزان با مصون ماندن از کرونا، شوق یادگیری و ارتباط با همکلاسی ها را فراموش نکنند.

پورمحمود گفت: معلمان مدرسه مجازی را زمانی مدیریت کردند که در کنار پیاده سازی جریان آموزشی با همه مشکلات خاص آن باید غصه دانش آموزان بی بضاعت غایب را در کلاس درس خود، تحمل کنند و دراین میان نگاه ها به دست های مهربان خیرین معطوف شد.

وی در ادامه افزود: شیوع بیماری کرونا منجر به تعطیلی مدارس و تداوم جریان آموزش در فضای مجازی شد که در این مدت دانش آموزان بسیاری در کشور به علت نداشتن تجهیزات آموزشی هوشمند نتوانستند به شبکه شاد بپیوندند.

پورمحمود گفت: سازمان دانش آموزی در حرکتی همدلانه و خداپسندانه با عنوان «کمک‌های مومنانه» به اهدا دو دستگاه گوشی هوشمند برای حضور دانش‌آموزان بی بضاعت در کلاس های درس در شبکه آموزشی شاد به صورت فردی و گروهی اقدام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار