نخستین مدرسه پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» در خوزستان افتتاح شد

تهران (پانا) - نخستین مدرسه پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم»، از طرح تحولی «آجر به آجر» امروز در شهرستان ایذه و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مدرسه پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» در خوزستان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه «شهید پاک‌نژاد» شهرستان ایذه به عنوان نخستین مدرسه پویش محرمی طرح تحولی «آجر به آجر» صبح امروز شنبه 9 مرداد 1400 با حضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره‌برداری رسید.

مدرسه دو کلاسه شهید پاک‌نژاد روستای جوغبنده شهرستان ایذه که پیش از این سنگی بود با زیربنای 76 مترمربع در زمینی به مساحت 600 مترمربع و صرف یک میلیارد تومان ساخته شده است که از این مبلغ 200 میلیون تومان از محل مشارکت‌های خرد مردمی در پویش محرمی طرح «آجر به آجر» و مابقی نیز از محل اعتبارات اداره‌کل نوسازی مدارس استان خوزستان پرداخت شد.

بسته تحولی مشارکت‌های مردمی با عنوان طرح «آجر به آجر» همزمان با ماه محرم سال گذشته و راه اندازی «پویش مهر را با محرم آغاز کنیم» کلید خورد که در همین راستا و به منظور ارج نهادن به فعالیت خیرین مدرسه ساز راه‌اندازی شد و در کنار آن موضوع جذب خیرین خرد با هر میزان بضاعت مالی و توسعه فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار کشورمان قرار گرفت و بیش از 170 هزار نفر با شرکت در این پویش وارد عرصه مدرسه سازی شدند.

در مجموع تاکنون بیش از 1 میلیون و 100 هزار نفر با اهدای 8 میلیارد تومان در طرح آجر به آجر مشارکت کرده‌ و نذر فرهنگی خود را برای توسعه و تجهیز مدارس کشور ادا کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار