با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در منزل مرحوم تابش انجام شد؛

تقدیم لوح یادمان زرین از طرف دولت به همسر مرحوم علیرضا تابش

تهران (پانا)- رئیس دفتر رئیس جمهوری شنبه شب به نمایندگی از رئیس جمهوری با حضور در منزل مرحوم مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، یاد و خاطره وی را گرامیداشت.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم لوح یادمان زرین از طرف دولت به همسر مرحوم علیرضا تابش

محمود واعظی در این دیدار که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت، از مرحوم تابش به عنوان یکی از مدیران خدوم ، پرتلاش و متعهد نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که در طول دوران زندگی اش در مقاطع مختلف و در مسئولیت های گوناگون در خدمت به نظام اسلامی از هیچگونه تلاشی فروگذار نکرده است.

واعظی افزود: مرحوم تابش در همه مسئولیت های خود بویژه در دوران تصدی مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انگیزه و اراده راسخ خدمت به مردم به ویژه محرومین را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود و خدمات ارزشمند ایشان به خانواده های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همیشه در خاطره این ملت زنده خواهد ماند.

وزیر راه و شهرسازی نیز با تقدیر از تلاش ها و خدمات رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ابراز تاسف از اینکه نظام جمهوری اسلامی از وجود مدیری متعهد، پرتلاش و خدوم محروم شده است، گفت: مرحوم تابش از بهترین مدیران کشور بویژه در بخش مسکن بود.

مهندس اسلامی تاکید کرد: مرحوم تابش در طول دوران مدیریت خود بویژه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسیار بی ریا در خدمت به محرومان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در مواقع بروز حوادث طبیعی همواره اولین نفر بود که برای حل مشکل مسکن آسیب دیدگان در مناطق خسارت دیده حضور می یافت.
در این دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور به پاس خدمات ارزشمند رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، "لوح یادمان زرین" را از طرف رئیس جمهور و دولت دوازدهم به همسر مرحوم تابش تقدیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار