واکنش آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به حکم تخلیه فروشگاه فرهنگیان ارومیه

ارومیه (پانا) - آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به موضوع حکم قضایى براى تخلیه فروشگاه فرهنگیان ارومیه واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به حکم تخلیه فروشگاه فرهنگیان ارومیه

طى روزهاى اخیر مطالبى در برخى از رسانه‌ها درخصوص حکم قضایى آموزش و پرورش براى تخلیه فروشگاه فرهنگیان منتشر شده بود که اداره کل حقوقی آموزش و پرورش استان اطلاعیه ای را در این راستا منتشر کرد؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی اجرای قانون بند (ع) تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۸، کلیه املاک آموزش وپرورش که در اختیار سایر دستگاه‌ها و یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی است، ظرف ۶ ماه باید به آموزش و پروش عودت داده شود. از آنجا که شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان یک شرکت خصوصی و با مجوز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و از طریق هیات مدیره و مدیر عامل مستقل اداره می شود، در راستای صیانت از بیت‌المال و ایفای حقوق دولت و به جهت دفاع و صیانت از حقوق قشر عظیمی از فرهنگیان عضو شرکت مذکور با وجود دعوت و تشکیل جلسات متعدد جهت رفع موانع، هیات مدیره از عقد قرارداد و پرداخت حق و حقوق دولت (بیت المال) در طی سنوات گذشته امتناع کردند. بنابراین این اداره کل با پیگیری از سوی مراجع ذی صلاح قضایی اقدام قانونی کرده و برابر دستور مقام قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است عدم اقدام قانونی آموزش و پرورش در این خصوص به موجب قانون، ترک فعل محسوب شده و مشکلاتی را برای این مجموعه متبادر خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار