جشنواره خبرنگاران دانش آموز کاشمر فرصتی برای دیده شدن استعدادهاست

کاشمر (پانا)- رئیس سازمان دانش اموزی کاشمر گفت جشنواره خبرنگاران پانا فرصتی است تا خبرنگارانی که تعداد کار کمتر اما با کیفیت انجام دادند نیز معرفی شوند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خبرنگاران دانش آموز کاشمر فرصتی برای دیده شدن استعدادهاست

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و‌پرورش و رئیس سازمان دانش اموزی کاشمر در گفتگو با پانا گفت: در سال اخیر با توجه به حضور دانش آموزان در فضای مجازی شاد که خداراشکر فضای سالم‌تری است ، علی رقم مشکلات موجود ، فعالیت خبرنگاران ما رشد چشمگیری پیدا کرده است.

ناصری ادامه داد: حضور فعال خبرنگاران کاشمر در دوره مجازی که توسط مرکز استان برگزار شد و همچنین دوره های کوتاه مدت حضوری که از سوی بسیج رسانه استان و کانون لقمان تشکیل شد نشان از علاقه دانش آموزان به خبرنگاری دارد.

وی افزود :کسب چهار مقام اولی استانی و یک مقام سومی کشوری در رشته خبرنویسی توسط خبرنگاران دانش اموز پانا در مسابقات کانون های فرهنگی تربیتی استان خراسان رضوی نیز دلیل دیگری بر علاقمندی و فعالیت حرفه ای دانش آموزان این خطه است.

رئیس سازمان دانش اموزی گفت: ما معمولا هر سال خبرنگارانی را که بیشترین خبر را ارسال می کردند مورد تشویق قرار می دادیم اما امسال تصمیم گرفتیم علاوه بر این افراد کسانی را نیز که بهترین مصاحبه ، بهترین خبر تولیدی و بهترین عکس را فرستاده اند را نیز مورد تقدیر قرار دهیم تا خبرنگارانی که به علت درس خواندن زیاد یا هر علت دیگری نمی توانند فعالیت زیادی داشته باشند با ارائه حتی یک کار با کیفیت ، امکان حضور در جشنواره را پیدا کرده و در صورت کسب مقام معرفی شوند.

خبرنگار: سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار