فرماندار ملارد:

افزایش مراکز واکسیناسیون شهرستان ملارد

ملارد(پانا )-جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونای شهرستان ملارد به ریاست فرماندار ملارد و با حضور دادستان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملارد ،معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، شهردار و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مراکز واکسیناسیون شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد؛ سجادبرنجی فرماندار ملارد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گفت : باتوجه به اثربخشی واکسیناسیون در کاهش آمار مبتلایان و متوفیان کرونا ، پشتیبانی و ایجاد امکانات لازم در مراکز واکسیناسیون اولویت اصلی مدیریت شهرستان در روزهای آتی است.

او افزود : تاکنون نزدیک به ۱۵ هزار نفر واکسن دریافت نموده و با توجه به افزایش واردات و تولید واکسن قطعاً در روزهای آتی دوز بیشتری واکسن در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت ، لذا ظرف هفته جاری باید یک سایت دیگر جهت واکسیناسیون به سرعت فعال شود تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

فرماندار ملارد ادامه داد : با توجه به شرایط کرونایی قرمز شهرستان، لازم است نیروی انتظامی و اتاق اصناف از فعالیت اصناف پرخطر بالاخص قهوه خانه‌ها ممانعت بعمل آورند.

برنجی گفت: از عموم مردم تقاضا داریم از هر گونه عادی انگاری اوضاع اکیدا بپرهیزند و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را کامل رعایت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار