مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، فرصتی برای تبادل تجربه است

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کشور در ۵ و ۶ مرداد ماه جاری، این نشست را فرصتی مناسب برای تبادل تجربه و اطلاعات و کسب آمادگی هر چه بیشتر برای بازگشایی مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، فرصتی برای تبادل تجربه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، احمد اسکندری نسب گفت: سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کشور به صورت مجازی در ستاد و مراکز استان ها برگزار می شود.

وی افزود: اجلاس سی و پنجم مدیران و روسا، با شعار «نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه با حضور در مرکز استان در میزگردهای اجلاس شرکت می کنند.

اسکندری نسب برگزاری اجلاس را یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد که با حضور مقامات کشوری و وزارتی برگزار می شود و تبادل تجربه و تعامل مدیران آموزش و پرورش در سطوح مختلف و اعلام سیاست ها و برنامه های اولویت دار وزارت در سال تحصیلی جدید را از مهم ترین اهداف این نشست بر شمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس، یکی دیگر از مهم ترین اهداف این نشست را تمهید مقدمات و کسب آمادگی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

وی همچنین گفت: در این نشست دو روزه با حضور مسئولان وزارتی و دست اندرکاران امر و میزگردهای مختلف، برنامه ها و فعالیت ها اعلام و چالش های آموزش و پرورش بازخوانی و مورد بررسی قرار می گیرد.

اسکندری نسب با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس، اظهار کرد: این نشست به همین منظور و تمهید مقدمات لازم در حوزه های مختلف از جمله پیش بینی اقدامات لازم برای برقراری ارتباط مجازی و اینترنتی و ویدئو کنفرانس استان با ستاد تشکیل و در راستای اجرایی کردن برنامه های اجلاس، هفت کمیته مسئولیت پیگیری برنامه ها را در استان بر عهده دارند.

وی در پایان گفت: بر اساس برنامه های ابلاغی دبیرخانه کشوری اجلاس، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه، روزهای سه شنبه و چهار شنبه با حضور در مرکز استان در این نشست شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار