یک نویسنده و کارگردان سینما:

جشنواره فرهنگی هنری فردا، محل رشد دانش‌آموزان در کشور است

تهران(پانا)- به گفته یک نویسنده و کارگردان جشنواره‌های هنری، در روحیه دانش‌آموزان تاثیر دارد و باید به مثابه یک نظام آموزشی- تربیتی در کنار نظام رسمی آموزش باشد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری فردا، محل رشد دانش‌آموزان در کشور است

شهرام گیل آبادی، نویسنده و کارگردان سینما در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردا با تأکید بر اینکه این جشنواره امکان مناسبی جهت رشد و تربیت دانش‌آموزان در استان‌های کشور فراهم می‌کند، بیان کرد: باید مسئولان و سیاست‌گذاران به این جشنواره‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: کیفیت آثار دانش‌آموزی خوب است، اما نیاز به آموزش و برنامه‌ریزی تکمیلی وجود دارد تا هر دانش‌آموز، به عنوان سفیری در شهر و استان خود باشد.

نویسنده و کارگردان سینما افزود: این جشنواره‌ها باید نظام تربیتی، آموزشی در کنار نظام آموزشی تدریس شود و از این جهت شاهد رشد و گسترش فرهنگ و هنر باشیم.

گیل‌آبادی گفت: امیدوارم چشم‌انداز فرهنگی تربیتی ما به گونه‌ای باشد که این جشنواره‌ها، تبدیل به یک روند دائمی شود و مقطعی برگزار نشود. از این راه هیچ استعدادی به هدر نرفته و استعدادهای دانش‌آموزان، پایش و پویش می‌شوند و در صورت توجه به آن‌ها شاهد چشم‌انداز روشنی از آینده فرهنگی کشور هستیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار