دبیر بخش رسانه و فضای مجازی مسابقات دانش‌آموزان برگزیده کشور:

میزان سنجش ترقی و توسعه هر جامعه‌ای وابسته به سطح ارتقا و تعالی فرهنگ آن جامعه است

تهران(پانا)- دبیر بخش رسانه و فضای مجازی سی و نهمین دوره مسابقات دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور، عنوان کرد مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش در حوزه فضای مجازی این است که سواد رسانه‌ای و سواد دیجیتال دانش‌آموزان را ارتقا ببخشند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
میزان سنجش ترقی و توسعه هر جامعه‌ای وابسته به سطح ارتقا و تعالی فرهنگ آن جامعه است

شاپور جهانجونیا دبیر بخش رسانه و فضای مجازی سی و نهمین دوره مسابقات دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور از این که امسال برای اولین بار، دانش‌آموزانی در پایه‌های چهارم، پنجم و ششم نیز در رشته وبلاگ نویسی در گرایش رسانه و فضای مجازی در این جشنواره حضور پیدا کرده و به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند، ابراز خشنودی کرد.

وی با اشاره به این که در حوزه فضای مجازی باید سواد رسانه‌ای و سواد دیجیتال دانش‌آموزان را ارتقا ببخشند، به پانا گفت: «میزان سنجش ترقی و توسعه هر جامعه‌ای میزان ارتقا و تعالی فرهنگ آن جامعه است. با سواد رسانه‌ای است که می‌توان در فضای مجازی درست قدم برداشت و در واقع راه را از بی راه تشخیص داد.»

جهانجونیا ادامه داد: «آثار بسیار خوب و مطلوبی به دست ما می‌رسد که خود داوران نیز به این مطلب اذعان دارند و این دستاورد مثبت رهاورد کارگاه هایی است که ما در شرایط غیر کرونایی در کارگاه‌های حضوری رقم زده ایم. دانش‌آموزان در مدارس با کمک اولیا، با صرف هزینه هایی دچار زحمت هایی شده‌اند‌ و مراحل مدرسه، منطقه و استان را طی کرده‌اند‌ و اکنون در مرحله کشوری هستند و زمانی که دو مرحله در کشور برگزیده شده و انتخاب شده‌اند،حتما می‌بایست مورد حمایت مسئولین آموزش و پرورش قرار بگیرند تا در ادامه مسیر در وزارت علوم مورد توجه قرار بگیرند و در مسیر علاقه خود هدایت شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار