استاندار زنجان:

همه دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره شهدا پای کار باشند

زنجان (پانا)- استاندار زنجان گفت انتظار از همه دستگاه‌ها و مدیران این است که به موضوع برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ورود کنند چرا که این برنامه فقط مختص چند ارگان نیست بلکه همه باید کمک کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره شهدا پای کار باشند

فتح الله حقیقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بر لزوم تدوین و طراحی نقشه راه برای بها دادن به کارهای ارزشی در استان اشاره کرد و افزود: ما در موضوعات قرآنی خیلی مساله داریم؛ باید به این پرسش پاسخ داده شود که در دوران کرونا در این زمینه چه اقدامی در فضای مجازی انجام شد.

وی اظهار داشت: علت کم رنگ بودن کارهای ارزشی این است که فکر می کنیم این کارها موقت است در حالی برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت هر ۲ باید توأما مورد توجه باشد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: انتظار از همه دستگاهها و مدیران این است که به موضوع ورود کنند چرا که کنگره شهدا فقط مختص سپاه و چند ارگان نیست بلکه همه باید کمک کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مصداق های زندگی قرآنی توجه به شهدا است، افزود: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهدای استان نیز گامی در این راستا است.

حقیقی در بخشی از سخنان خود به جلسات برگزار شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این جلسه ها درخواست هایی مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت که انتظار داریم در همین روزها این موضوعات و دستورها و قول های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیاتی بشود.

وی با بیان اینکه ساخت سریال شهید شهریاری از برنامه های ذیل کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان بود، افزود: در این راستا مستند فعالیت انقلابی زنجان نیز در حال ساخت است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان از افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در روز دوشنبه / ۲۸ تیر/ خبرداد و افزود: همزمان با افتتاح این واحدها، عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۵۳۵ واحد دیگر نیز آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار