در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از حوزه های امتحان نهایی

زنجان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، در راستای نظارت حداکثری بر رعایت پروتکل های بهداشتی و روند برگزاری امتحانات نهایی از مدارس شهری زنجان بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از حوزه های امتحان نهایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، خدابخش مرادی ‌نافچی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، ضمن نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، از روند برگزاری امتحانات نهایی در مدارس شهری زنجان بازدید کردند.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در این بازدید ضمن تشکر از همکاران، اظهار امیدواری کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی آموزش و پرورش و تمهید مقدمات برگزاری امتحانات و از سویی دیگر رعایت پروتکل های بهداشتی، دانش آموزان عزیز در کمال آرامش و به دور از هر گونه استرس و نگرانی در حوزه های امتحانی حضور داشته باشند.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید ضمن تأکید بر نظارت کامل در خصوص برگزاری امتحانات، به بهره گیری از همه ظرفیت ها و توان مجموعه‌های مختلف در جهت ایجاد فضایی آرام، مطمئن و با ضریب ایمنی و بهداشتی مورد نیاز برای دانش آموزان تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از حضور معاون استاندار در حوزه های امتحانی، افزود: خوشبختانه مسئولان استانی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارند که جا دارد نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

شایان ذکر است این بازدید در راستای نظارت بر اجرای امتحانات و پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار