مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

موظف به ادامه مسیر تمدن نظام جمهوری اسلامی هستیم

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت امروز وظیفه این است که به مسیر تمدن نظام جمهوری اسلامی ادامه داد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
موظف به ادامه مسیر تمدن نظام جمهوری اسلامی هستیم

علی اسماعیلی امروز در یادواره شهیدان خالقی‌پور و خالقی اظهار کرد: افتخار می‌کنیم در استانی زندگی می‌کنیم که معطر به عطر 3535 شهید گلگون‌کفن است که در بین آن‌ها 49 شهید فرهنگی و بیش از 500 شهید نوجوان و دانش‌آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده و این ستارگان در آسمان استان ولایتمدار و انقلابی زنجان می‌درخشند.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مفتخریم که در یک جایگاه باصلابت، مطمئن و همسو با رویکردهای نظام و ذیل ولایت فقیه، مسیر تمدن نظام اسلامی را طی می‌کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه خداوند را برای بهره‌مندی از نعمت انقلاب و رهبری برای مقابله با نظام سلطه شاکریم، افزود: امروز موظف به ادامه مسیر تمدن نظام جمهوری اسلامی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یادواره امروز، یک اقدام فرهنگی در مسیر صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به پویش کتابخوانی «درگاه این خانه بوسیدنی است» و همچنین پویش اجرای سرود «سلام فرمانده» در تمام دارس استان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش علاوه بر آموزش، انتقال فرهنگ شهادت به نسل امروز است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: پویش کتاب مذکور و اجرای سرود 8 ماه قبل، فراخوان داده شده بود که بیش از 500 همکار فرهنگی و دانش‌آموز با ارسال آثار خود در این مسیر ما را یاری کردند.

وی افزود: از برگزیدگان این پویش‌ها امروز به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی می‌شود.

یادواره شهیدان خالقی‌پور و خالقی در آستانه روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و با حضور مادر شهیدان علیرضا، داود و رسول خالقی‌پور و همچنین خواهر شهیدان سید حسن‌رضا، سید محمدرضا و سید علیرضا خالقی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار