​​​​​​​جلسه مدیران پایگاه‌های تابستانی منطقه سجاسرود برگزار شد

زنجان (پانا)- جلسه مدیران پایگاه‌های تابستانی منطقه سجاسرود با حضور دبیر ستاد فعالیت‌های تابستانی کشور و رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
​​​​​​​جلسه مدیران پایگاه‌های تابستانی منطقه سجاسرود برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش سجاسرود، عیسی قاسمپور رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل به همراه کارشناس فعالیت های اردویی و کانون های اداره کل ضمن حضور در جلسه مدیران پایگاه های تابستانی منطقه سجاسرود از کانون فرهنگی تربیتی سیدالشهدا (ع) به عنوان یکی از پایگاه های تابستانی این منطقه بازدید کردند.

قاسمپور در جلسه مدیران پایگاه های تابستانی ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران پایگاه ها اظهار کرد: ما دراداره فرهنگی و هنری بحث آموزش و کشف استعدادهای فرهنگی هنری دانش آموزان و جهت دهی استعداد آنها در مسیر مشترک و در میان گذاشتن آن با خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهیم و باید بدانیم که این مسئله فرهنگ از اولویت‌های اصلی نظام آموزشی است و باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

وی افزود: سرمایه اصلی هر جامعه، نیروی انسانی آن است و اگر در حوزه فرهنگ‌سازی خوب عمل کنیم، شاهد توسعه یافتگی این نیرو هستیم که توسعه یافتگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

دبیر ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی با اشاره به اینکه استان زنجان برای اولین بار به عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی اوقات فراغت کشور انتخاب شده، افزود: فعالیتهای تابستانی، گل سر سبد حوزه پرورشی است و ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی که در استان زنجان وجود دارد باعث شده که این استان به عنوان دبیرخانه انتخاب گردد و این نشان از تلاش و ایثار شما مدیران مدارس و مربیان پرورشی و همچنین وجود دانش آموزانی با استعداد است که فرصتی است برای استان زنجان تا شایستگی های خود را بروز دهد و به نمایش بگذارد .

وی در ادامه به اهمیت نقش حوزه پرورشی در امر تعلیم و تربیت پرداخت و فعالیت پرورشی وکار فرهنگی را یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان دانست و کار و فعالیت مربیان و مدیران و معاونان پرورشی را کاری بسیار خطیر در این زمینه عنوان کرد.

در این جلسه همچنین نعمت بیگدلی رئیس آموزش و پرورش منطقه سجاسرود ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و مدیران پایگاه های تابستانی به اهمیت کلاسهای اوقات فراغت تابستانی اشاره کرد و گفت: بزرگترین دغدغه والدین با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس پر کردن اوقات فراغت فرزندان است، به طوری که اگر برای اوقات فراغت برنامه‌ریزی درستی نداشته باشند و از این موضوع غفلت کنند، زمینه آسیب‌پذیری آنان بیشتر خواهد شد.

در ادامه رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل، از کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی سید الشهداء(ع) سجاس بازدید کرد و همچنین با حضور در اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی زرند، از نزدیک در جریان تکمیل پروژه های نیمه تمام این اردوگاه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار