جلسه هماهنگی و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی در زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی و رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش و روسای تشکل‌های دانش‌آموزی در محل سازمان دانش‌آموزی استان زنجان تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی در زنجان برگزار شد

در این جلسه روسای تشکل‌های، هلال احمر، بسیج دانش‌آموزی، انجمن اسلامی و پیشتازان حضور داشتند.

قاسم پور رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش گفت: با توجه به انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه‌ کشوری اوقات فراغت تابستانی باید از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای صحیح و رعایت زمانبندی برنامه‌ها استفاده کنیم تا اوقات فراغت شادی را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

قاسم‌پور افزود: در هر پایگاه تابستانی هر دانش آموز یک مهارت می‌آموزد. در این دوره‌ها معلمان با دانش آموزان تعامل دوسویه دارند و برنامه‌ها براساس نیاز و تنوع دانش‌آموزان به آنها ارائه می‌شود.

در ادامه‌ جلسه راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی گفت: فعالیت‌های تابستانی در قالب «پنجره‌های امید» با هدف ایجاد نشاط در دانش‌آموزان پیشتاز اجرا می‌شوند. اعضای تشکل‌ها، اعضای مجامع، اعضای مجلس و خبرنگاران پانا گروه هدف این برنامه‌ها هستند.

قامسمی افزود: اردوگاه‌ها، کانون‌ها، مراکز ورزشی و دارالقرآن‌ها ظرفیت مناسبی برای فعالیت حضوری دانش آموزان در ایام تابستان هستند. در صورتی که شرایط بیماری کرونا اجازه دهد کلاس‌ها برای بهره برداری بهتر به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

قاسمی تصریح کرد: در شرایط کرونا آموزش‌ها به صورت محتوای تولید و در سایت‌های آموزی قرار می‌گیرند که این برنامه در سطح استان استارت خورده است.

همچنین در این جلسه روسای تشکل‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار