جلسه ستاد شاهد اجرایی استان برگزار شد

زنجان (پانا)- جلسه ستاد شاهد اجرایی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهد و امور ایثار گران استان و سایر اعضای در سالن شهید تجلی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد شاهد اجرایی استان برگزار شد

به گزارش اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد اظهار داشت کرد: در هنگام ثبت نام دانش آموزان نهایت دقت از طرف مسئولین ثبت نام صورت گرفته تا ثبت نام دانش آموزان به بهترین حالت انجام پذیرد .

مظفری نسبت به تجلیل از دانش آموزان برگزیده استانی جشنواره ملی ایثار اشاره و تاکید کرد و گفت : تجلیل از این دانش آموزان باید به بهترین حالت صورت گرفته تا در سال های آتی انگیزه ای برای سایر دانش آموزان جهت شرکت در جشنواره ملی ایثار باشد .

و در ادامه کاظمی رئیس بنیاد شهد و امور ایثار گران استان از زحمات مسئولین ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد استان قدردانی و تصریح کرد : در ثبت نام دانش آموزان باید نسبت به اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان از وضعیت و ظرفیت مدارس به بهترین حالت و با داشتن سعه صدر رهنمودهای لازم ارائه گردد تا باعث نارضایتی اولیای دانش آموزان در زمان ثبت نام در مدارس شاهد استان نباشیم .

بیات معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران استان نسبت به تجهیز مدارس شاهد استان تاکید کرد و از کارشناسان و مسئولین پیگیری امور شاهد و ایثار گران نواحی و مناطق استان خواستار پیگیری کارنامه های نوبت دوم مربوط به دانش آموزان طرح برای جمع بندی و ارسال گزارش به مراتب بالا دستی شدند .

حسین میرزایی رئیس اداره امور شاهد و ایثار گران گزارشی از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد استان ارائه کرد و با توجه به تغییراتی که امسال نسبت به سال های گذشته در مورد ثبت نام مدارس شاهد استان داشته با تلاش و پیگیرهای مستمر همکاران انشالله در موعد مقرر تایید نهایی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار