مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای پروژه مهر:

پروژه مهر؛ نشان دهنده پویایی و مدیریت در آموزش و پرورش

زنجان (پانا)- دومین جلسه شورای پروژه مهر استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن تجلی با حضور مسئولین کمیته‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر؛  نشان دهنده پویایی و مدیریت در آموزش و پرورش

به گزارش اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر و تشکر از دبیر خانه و مسئولین کمیته های پروژه مهر گفت: پروژه مهر در واقع پروسه آماده سازی و آمادگی و نشان دهنده پویایی و مدیریت در آموزش و پرورش است.
مظفری در ادامه افزود: فضاسازی مدرسه، ثبت نام دانش آموزان، زیباسازی، تعمیر و تجهیز و آماده سازی محیطی، هدایت تحصیلی، سازماندهی، نیروی انسانی از اولویت‌هایی است که در ابتدای امر توجه بیش از پیش را می طلبد.
وی همچنین تصریح کرد: واکسیناسیون همکاران از هفته بعد با اولویت ۵۰ سال به بالا شروع خواهد شد و انشاالله به مرور زمان همه همکاران در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.
این مقام مسئول ابراز داشت: بازدید ها و نظارت ها باید بر اساس برنامه و فرم هایی که میزان آمادگی مدارس را می سنجند، انجام شود و در هیچ منطقه یا مدرسه‌ای نسبت به این امر هیچ گونه کوتاهی صورت نپذیرد، چرا که اینگونه کوتاهی ها در واقع تضییع حق دانش‌آموزان است و آموزش و پرورش به هیچ وجه درمورد احقاق حقوق دانش‌آموزان کوتاه نخواهد آمد.
شایان ذکر است در این جلسه گزارشی از اقدامات کارگروه ساماندهی و سازماندهی نیروهای انسانی و هدایت تحصیلی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار