مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش:

پیگیر احداث 63 باب مدرسه در شهرک‌های اقماری استان هستیم

زنجان (پانا) - 63 باب مدرسه‌ای که هم‌اکنون به جد احداث ‌آن در شهرک های اقماری پیگیری می‌شود، باید در گذشته احداث می‌شد، چرا که شهرک‌های اقماری باید دارای مدرسه می‌شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر احداث 63 باب مدرسه در شهرک‌های اقماری استان هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و سایر اعضا در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا، به ارائه گزارشی کوتاه از مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش استان پرداخت.

وی گفت: اختصاص زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان را به صورت جدی پیگیر بوده ایم که با حمایت ها و مساعدت های مسئولان استان در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: ۶۳ باب مدرسه‌ای که هم اکنون به جد پیگیر احداث ‌آن در شهرک های اقماری هستیم، باید در گذشته احداث می‌شد؛ چرا که شهرک‌های اقماری باید دارای مدرسه می‌شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت، خاطرنشان کرد: در سطح ملی ۱۵ هزار و ۴۰۸ پایگاه اوقات فراغت فعالیت دارند و برنامه‌های تابستانی برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه گفت: ساخت ۸ مدرسه از سوی اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود که تفاهم نامه اکثر این مدارس منعقد شده است.

گفتنی است در این جلسه از پوستر برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سال ١٤٠٠ مستند به برنامه های سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه، رونمایی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار