اهمیت نیاز شناختی و اخلاقی دانش‌آموزان در مدارس منطقه ۷

تهران(پانا) - ماموریت آموزش وپرورش شناخت نیازهای روحی و تربیتی دانش آموزان است که با توجه به شرایط بیماری کرونا و در دسترس نبودن دانش آموز در مدرسه و نداشتن ارتباط دوسویه معلم با دانش آموزان، شناخت و پیگیری مشکلات اجتماعی به خوبی محقق نشده است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت نیاز شناختی و اخلاقی دانش‌آموزان در مدارس منطقه ۷

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه هفت؛ جلسه هفتگی نادیا دواری؛ مدیر منطقه ۷ با مدیران، اختصاص یافت به تقدیر از مدیران حوزه های امتحانات نهایی در سالن شهید مطهری.

بهمن حق شناس، معاون آموزش متوسطه، فرنوش نقش، معاون پرورشی؛ گیتی ابراهیمی، معاون ابتدایی، نجفی مسئول سنجش وارزشیابی تحصیلی در این نشست حضور داشتند.
جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و طنین پر شکوه سرود ملی آغاز شد و در ابتدا مدیر منطقه گفت: امتحانات در سال تحصیلی با تمام فراز و نشیب ها، مشکلات ناشی از بیماری کرونا، با همت بلند مدیران و معلمان و همراهی دانش آموزان برگزار شد و از مدیران و همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی مدارس که با درایت و هوشمندی امتحانات را در این شرایط مدیریت کردند، تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه جلسه از مدیران حوزه برگزاری امتحانات نهایی و تصحیح اوراق تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم شد.
اسامی مدیران به شرح ذیل است:

لیلا آقایی دبیرستان زهره بنیانیان رییس حوزه تصحیح

طیبه معماریان دبیرستان ندای آزادی رییس حوزه اجرا

بنفشه فروزنده دبیرستان هاجر رییس حوزه اجرا

غلامحسین برزگر هنرستان آزادی فلسطین رییس حوزه اجرا

سکینه دادخواه هنرستان کمیل رییس حوزه اجرا

زهرا شعبانی دبیرستان موفقیان رییس حوزه اجرا

علی حسن بیگی دبیرستان شهدای انقلاب رییس حوزه اجرا

ناصر شریفی نزاد دبیرستان سید رضی رییس حوزه اجرا

مجتبی کاشانی هنرستان مدرس رییس حوزه اجرا

سید امیر قریشی دبیرستان شهید احمدی روشن رییس حوزه اجرا

رقیه خصوصی دبیرستان یاس نبی رییس حوزه اجرا

جابر عمرانی دبیرستان هدایت رییس حوزه اجرا

محبوبه شافوری هنرستان دشهید مطهری رییس حوزه اجرا

همچنین از مدیرانی که در پاسخگویی به دیدگاه وزیر محترم آموزش وپرورش فعالیت کردند قدردانی شد.

خانم ناهید رزاقی مدیر دبیرستان میثاق

خانم مهشید قلی پور مدیر دبستان راه سعادت

خانم بی بی طیبه شریفی مدیر دبیرستان هاجر

خانم سکینه دادخواه مدیر دبیرستان کمیل

سپس، دواری پیرامون آسیب های اجتماعی مطالبی را مطرح کرد و گفت: سطح ارتباط اجتماعی نهاد آموزش وپرورش با دیگر نهادهای جامعه قابل مقایسه نیست و ارتباط تنگاتنگ دانش آموزان و اولیا با این نهاد نشان دهنده ماموریت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی است.

وی اشاره کرد: ماموریت آموزش و پرورش، شناخت نیازهای روحی و تربیتی دانش آموزان است که با توجه به شرایط بیماری کرونا و در دسترس نبودن دانش آموز در مدرسه و نداشتن ارتباط دو سویه معلم با دانش آموزان، شناخت و پیگیری مشکلات اجتماعی به خوبی محقق نشده است.

مدیر منطقه ۷ همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نیاز شناختی و اخلاقی دانش آموزان در مدارس، در صدد پیگیری اختلالات یادگیری دوره ابتدایی در منطقه هفت هستیم و تمام تلاش خود را جهت بهبود کیفیت سطح یادگیری این دوره حساس کرده ایم تا شناخت دقیقی از سطح یادگیری و شناخت فردی دانش آموزان این دوره به دست آوریم و دانش آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر در یادگیری و تکرار پایه دارند شناسایی و هدایت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار