تکریم معلم به‌عنوان عنصر اصلی مدارس، باید در اولویت قرار گیرد

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل تاکید کرد تکریم معلم بعنوان عنصر اصلی مدارس، باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تکریم معلم به‌عنوان عنصر اصلی مدارس، باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری،مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین این اداره کل ضمن اشاره به فعالیت های آموزشی و پرورشی این استان، اظهار کرد: روند ثبت نام دانش آموزان با نظارت کامل و کمترین حاشیه در حال انجام است که امیدواریم تا پایان به همین روال ادامه داشته باشد.

او در ادامه با تاکید بر رعایت جدول زمانی ثبت نام دانش آموزان تصریح کرد: شرایطی را باید در مدارس ایجاد کنیم تا والدین برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس فرزندان خود با میل و رغبت خود به مدارس کمک مالی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین تکریم و احترام به مراجعه کنندگان را توصیه کرد و خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید با توجه به این اصل، در کمال احترام با آنان برخورد شود تا خاطره ای خوش از مراجعه خود داشته باشند.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازماندگان از تحصیل شناسایی شده اند و در مرحله دوم بایستی تدابیری اندیشده شود تا این دانش آموزان را جذب کنیم.

به گفته او، به نتیجه رسیدن اموری که در دست اقدام داریم جز عناصر کارایی و اثر بخش مدیریتی است بنابراین برای اینکه برنامه های به نتیجه برسد بایستی موانع شناسایی و مرتفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با تاکید بر پر کردن شکاف بین صف و ستاد گفت: هر رفتاری که منجر به این شکاف شود باید اصلاح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار