استقرار ۱۲ تیم پلیس راهور برای اعمال محدودیت‌ها در زاهدان

زاهدان (پانا) - رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان اعلام کرد ۱۲ تیم از مجموعه پلیس راهوار این استان در سطح شهر زاهدان مستقر هستند و محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان به قوت خود باقی است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ۱۲ تیم پلیس راهور برای اعمال محدودیت‌ها در زاهدان

به گزارش پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی نام‌درست با بیان اینکه بیشترین مشکلات حوزه اجرای محدویت هوشمند، مخدوش و ناخوان کردن پلاک خودروها از سوی تعدادی از شهروندان برای فرار از اعمال قانون در مدت زمان اجرای این طرح است اظهار کرد: بعضی شهروندان در حوزه اجرای محدویت هوشمند، پلاک خودروها را مخدوش و ناخوانا کردند که این اقدام تخلف رانندگی محسوب نمی‌شود بلکه جرم قانونی بوده و راننده متخلف در صور محرز شدن این موضوع به مراجع قضایی معرفی و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه همه شهروندان باید به رعایت دستورالعمل‌ها و ممنوعیت ترددها در ساعات ۲۲ تا سه بامداد اهتمام داشته باشند گفت: در صورت عدم رعایت این موضوع جداکننده نیوجرسی در سطح خیابان‌های اصلی شهر گذاشته خواهد شد.

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را به‌خوبی رعایت می‌کنند افزود: به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان دقت کنند اگر ضرورت شغلی برای آنان ایجاب نمی‌کند از تردد داخل شهر خودداری کنند تا با جلوگیری از این ترددها انتقال ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار