پره ماهی غول پیکری که یک نوجوان صید کرد

تهران (پانا) - نوجوان آمریکایی با صید یک پره ماهی غول پیکر رکورد صید بزرگترین ماهی در دریاچه کیستون را شکست.

کد مطلب: ۱۱۹۶۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پره ماهی غول پیکری که یک نوجوان صید کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رکورد صید بزرگترین پره ماهی در دریاچه کیستون توسط یک نوجوان آمریکایی شکسته شد. «گرانت رادار» اهل کانزاس با صید یک پره ماهی ۱۶۴ پوندی (۷۴ کیلوگرم) این رکورد را به نام خود ثبت کرد. رادار برای جشن اتمام تحصیلات دبیرستان به این دریاچه در نزدیکی تالسا ایالت اکلاهما برای تفریح و ماهیگیری رفته بود.

اداره حفاظت از حیات وحش اکلاهما با اعلام اینکه وزن این پره ماهی ۱۶۴ پوند است گفت که این یک رکورد جدید به شمار می‌رود. رکورد قبلی توسط ماهیگیری به نام «کوری واترز» اهل اوچلیت اکلاهما ثبت شده بود. واترز یک پره ماهی ۱۵۱ پوندی در این دریاچه صید کرده بود.

پس از انتشار این خبر، واترز با انتشار پیامی شکستن رکورد خود و ثبت رکورد جدید را به رادار تبریک گفت. اداره حفاظت از حیات وحش اکلاهما تصاویری از رادار را در حالی که با صید خود در کنار راجرز و جرمیا مفورد ایستاده منتشر کرد.

گفتنی است؛ صید این پره ماهی بزرگ در حالی خبرساز می‌شود که چند ماه پیش نیز صید یک ماهی بزرگ خاویار در رودخانه‌ای در آمریکا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این ماهی ۲۴۰ پوندی (۱۰۸ کیلوگرمی) که تخمین زده شد بیش از ۱۰۰ سال عمر داشته باشد توسط ماموران خدمات شیلات و حیات وحش در رودخانه دیترویت صید شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار