گذر به«محله ما» همراه با رادیو تهران

تهران (پانا) - اولین قسمت از برنامه جدید«محله ما» فردا(پنجشنبه 10 تیرماه) ساعت 11 تا 11:50 دقیقه با حضور در محله ما روی آنتن رادیو تهران می رود.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
گذر به«محله ما» همراه با رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ محمدرضا پاکزادیان تهیه کننده برنامه گفت: کلانشهر تهران با جمعیتی بالغ بر 8 میلیون نفر با معضلات متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی گریبانگیر است. این برنامه سعی دارد با مراجعه حضوری به مناطق و پرداختن به موضوعات و مشکلات مردم و اخذ پاسخ مسئولان و پیگیری تا حل مشکلات مناطق، گامی در جهت کاهش معضلات شهری بردارد.

اولین قسمت از برنامه جدید«محله ما» فردا(پنجشنبه 10 تیرماه) ساعت 11 تا 11:50 دقیقه از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران تقدیم مخاطبان می شود.

وی افزود: برنامه محله ما هر هفته با حضور گویندگان در پخش و واحد سیار در یکی از محله ها با هدف شناخت بیشتر محله و ظرفیت آن، بافت و ساختار فرهنگی محله اجرا می شود، بررسی کمبود ها و مشکلات، سبک زندگی و امکانات و... از جمله مواردی است که گزارشگر حاضر در محله با حضور در کنار مردم، مشکلات و نیازهای آنها را به گوش مسئولین می رساند.

شناخت بیشتر بافت محله های شهر تهران و بررسی همه جانبه محلات، پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع آن از اهداف اصلی این برنامه رادیویی است.

این تهیه کننده با اشاره به موضوعات اصلی برنامه افزود: از جمله موضوعاتی که در این برنامه دنبال می شود می توان به آلودگی هوا و افزایش مرگ و میر ناشی از آن، تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، وجود حداقل 25 هزار معتاد متجاهر، بافت‌های فرسوده و غیراستاندارد و حادثه‌خیز، وجود ده‌ها ساختمان فرسوده و نا امن همچون پلاسکو و... اشاره کرد.

موضوعات فرعی که در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد بلاتکلیفی حریم شهر تهران با برخی روستاها و بخش‌ها و شهرهای اطراف آن، برج‌سازی‌های بی‌ضابطه و غیر منطبق با ضوابط معماری و شهرسازی و...

از بخش های اصلی این برنامه می توان به آیتمی با عنوان "محله به محله" اشاره کرد که گزارشی از مشکلات مردم محلات است.

گوینده طیبه نهانی، فاطمه میرباقری، محمد میر، محمدرضا علیپور، نویسنده معصومه پاکروان، محمد مهدی احدی، گزارشگر علیرضا محمدی، اعظم قربانپور و مهدی اسماعیلی، فضای مجازی شادی شیخ زاده مرند، هماهنگی محمدعلی قلندری، ارتباطات جعفر ابراهیمی.

در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار