صدور 390 فقره بیمه‌نامه برای منازل روستایی شهرستان داراب

شیراز(پانا)- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب از صدور 390فقره بیمه نامه برای منازل روستایی خبر داد و افزود در سال گذشته 459 قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاها به مساحت 16 هزار و 650متر مربع واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
صدور 390 فقره بیمه‌نامه برای منازل روستایی شهرستان داراب

محمد رضا حسن زاده، در بازدید از روستای بکر بخش رستاق از تملک اراضی ملی در روستاها با همکاری اداره منابع طبیعی در راستای توسعه مسکونی روستایی به میزان 40هکتار خبر داد و گفت: جابجایی روستای کوه سفید بخاطر فرونشست زمین و ایجاد شهرک جدید در زمینی به مساحت 15 هکتار از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در سال گذشته بوده است.

حسن‌زاده از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه روستایی را صدور اسناد تملکی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به متراژ 40هکتار و ارائه خدمات فنی و پاسخ استعلام 804 فقره پروانه ساختمانی با فعالیت 2 دفتر فنی و 30نفر ناظر فعال در روستاهای شهرستان برشمرد و گفت: تشکیل پرونده، صدور رأی و صدور 811 جلد اسناد مالکیت شهری و روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد از دیگر فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه روستایی است.

او ادامه داد: اجرای ساخت پروژه مسکونی 30 واحدی امام سجاد (ع) واقع در شهرک امام سجاد (ع) با پیشرفت فیزیکی 72 درصد و ثبت نام و تشکیل پرونده برای 1200نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان داراب در سال گذشته دنبال شده است.

او جمع کل اعتبارات هزینه شده در حوزه توسعه و محرومیت زدایی و تامین مسکن در شهرستان داراب در سال گذشته را 55میلیارد و 600میلیون تومان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار