برگزاری جلسه کارگروه استانی همکاری سه جانبه آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد

زنجان (پانا) - جلسه کارگروه استانی همکاری سه جانبه اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در محل باشگاه فرهنگیان تشکیل و راجع به تحصیل اسناد مدارس روستایی و شهری زیر 25000 نفر بحث و بررسی صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه استانی همکاری سه جانبه آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای جلسه حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن عرض خیر مقدم، از زحمات مسئولین استانی از جمله مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان بابت مساعدت و همکاری با آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه شجاع الدین بهرامی رئیس اداره حقوقی، املاک وحمایت قضایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گزارشی از وضعیت مستند سازی اموال غیر منقول آموزش و پرورش ارائه کرد و با تاکید بر اینکه استان زنجان در امر تحصیل اسناد دارای رتبه برتر کشور دارد خواستار تسریع در صدور اسناد باقی مانده را داشت.

در پایان مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با حد اقل هزینه نسبت به پیگیری، تشکیل پرونده ثبتی و تحصیل اسناد املاک فاقد سند مدارس روستایی همکاری لازم را مبذول کند .همچنین مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز قول مساعدت در تسریع صدور اسناد املاک مشمول را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار