برنامه های رادیو تهران در سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانشان

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران به مناسبت روز قوه قضائیه و سالروز شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانشان، بخشی از برنامه های خود را به این موضوع اختصاص داده است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های رادیو تهران در سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانشان

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ به مناسبت شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از نیروهای والامقام انقلاب اسلامی برنامه«بازار تهران» از ساعت 10:35 دقیقه با بررسی نقش قوه قضائیه در مقابله با مفاسد اقتصادی و «سعادت آباد» با رویکرد نقش قوه قضائیه در تحقق پشتیبانی، تولید و مانع زادیی و همچنین خدمات شهید بهشتی برای انقلاب از ساعت 12:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.

سیره اخلاقی شهید بهشتی و جریان شناسی ترورهای منافقین، بخشی از گفت وگوی برنامه«گفتاورد»را به خود اختصاص داده است. این برنامه را از ساعت 12 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

«تهران من» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که از ساعت 18 با تهیه بسته های صوتی درباره حادثه 7 تیر، همراه مخاطبانش است.

مهم ترین مضامین شبکه رادیویی تهران در روز سه شنبه هشتم تیرماه؛ روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی از برنامه«پارک شهر» با تهیه بسته صوتی در خصوص بمباران سردشت سند جنایت مدعیان حقوق بشر و برنامه«تهران ما سلامت» با موضوع حمایت از جانبازان بمباران شیمیایی است.

همچنین بخشی از برنامه«سعادت آباد» به موضوع حمایت غربی ها از جنایت صدام در بمباران شیمیایی اختصاص یافته و در«صحنه» بازتاب حمله به سردشت در فیلم ها و آثار هنری به سمع مخاطبان می رسد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار