افزایش شرکت کنندگان مسابقه قرآن به ۷۲۰نفر

تبریز(پانا) - مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت تبریز از افزایش شرکت کنندگان مسابقه قرآن شهرداری کلانشهر تبریز به ۷۲۰نفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شرکت کنندگان مسابقه قرآن به ۷۲۰نفر

رحیم برهان با اشاره به اینکه این مسابقه بزرگ قرآنی در شهرداری کلانشهر تبریز به میزبانی شهرداری منطقه هفت و امور فرهنگی اجتماعی منطقه و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز برگزار می شود، اظهار کرد: در حال حاضر مرحله مقدماتی این مسابقه قرآنی در میان کارمندان شهرداری و خانواده های آنها و مخاطبان فرهنگسراهای شهرداری در حال برگزاری بوده و تاکنون ۲۹۴ نفر رقابت در مرحله نخست را به اتمام رسانده اند.

وی بیشترین شرکت کننده در مسابقه قرآن را از شهرداری منطقه هفت و فرهنگسرای الغدیر عنوان کرد و گفت: رقابت مرحله مقدماتی شرکت کنندگان مسابقه قرآن در مناطق یک تا چهار شهرداری تبریز به پایان رسیده است و نفرات برتر از این مرحله به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

برهان یادآور شد: مسابقه قرآن با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و هم افزایی میان فرهنگسراهای قرآنی مناطق و سازمان ها و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی این مسابقه در دو گروه بانوان و آقایان در رشته های حفظ، ترتیل، تلاوت، تواشیح، اذان، مفاهیم و مناجات بوده و مسابقه میان رده های سنی ۷ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۹ و ۲۰ به بالا برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار