به همت جامعة‌الزهرا(س)

دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن در تابستان برگزار می‌شود

قم(پانا)- سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعة‌الزهرا(س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن در تابستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جامعة‌الزهرا(س)، «سیده‌زهرا حسینی» سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت اشاعه فرهنگ انس و حفظ قرآن کریم در میان طلاب و تربیت مربیان کارآمد و توانمند در این زمینه و همچنین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در پرداختن به این امر در حوزه‌های علمیه، این دوره ارزشمند در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) افزود: این دوره ویژه حافظان موفق ۱۰ جزء به بالای قرآن کریم است و افرادی که سابقه مربیگری در زمینه حفظ قرآن کریم را دارند، از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود.
وی بیان کرد: بخشی از سرفصل‌های دوره شامل مباحث اصول کلاس‌داری، اصول حفظ قرآن کریم، فنون و مهارت‌های تدریس حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و… است.
حسینی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره‌ تا ۱۰ تیر و شروع دوره از ۱۵ تیر است، گفت: ثبت نام در دوره‌های قرآنی و حدیثی تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعة‌الزهرا(س) به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: در انتهای ثبت نام پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبان ارسال می‌شود که طلاب باید کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاه کنند.
سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) یادآور شد: تشکیل این دوره، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌ نام‌ به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار