حضور دانشگاه محقق اردبیلی برای اولین بار در جمع برترین دانشگاه‌های جوان دنیا

اردبیل(پانا) - رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از حضور این دانشگاه در جمع برترین دانشگاه‌های جوان دنیا برای اولین بار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانشگاه محقق اردبیلی برای اولین بار در جمع برترین دانشگاه‌های جوان دنیا

به گزارش دانشگاه محقق اردبیلی ،عزیز حبیبی ،رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از حضور شایسته دانشگاه محقق اردبیلی در جمع برترین دانشگاه‌های جوان دنیا برای اولین بار خبر داد و گفت: این رتبه‌بندی توسط نظام رتبه‌بندی آموزش عالی تایمز در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

او افزود: بر اساس این رتبه‌بندی ۲۶ دانشگاه ایرانی در جمع ۴۷۵ دانشگاه جوان برتر دنیا قرار گرفته‌اند که دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب رتبه شایسته ۳ در بین دانشگاه‌های جامع وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رتبه ۷ در بین تمام دانشگاه‌های کشور شده است.

حبیبی با بیان اینکه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان تایمز، دانشگاه‌هایی با قدمت کمتر از ۵۰ سال مدنظر هستند، تصریح کرد: نظام رتبه‌بندی آموزش عالی تایمز برای رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان ۲۰۲۱ از همان روشی که دانشگاه‌های جهان را ارزیابی می‌کند، استفاده کرده است و مأموریت‌های اصلی دانشگاه‌ها اعم از«تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم‌انداز بین‌المللی» را مورد ارزیابی قرار داده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ورود شایسته و قدرتمند دانشگاه محقق اردبیلی برای اولین بار در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های جوان دنیا، خاطرنشان کرد: توفیقات حاصل شده و شتاب‌دار دانشگاه در زمینه‌های مختلف مرهون عزم، اراده و تلاش و کوشش بی‌وقفه همه اعضای هیات علمی اندیشمند، دانشجویان مستعد و خلاق، کارمندان پرتلاش و برنامه‌ریزی‌های هدفمند دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری است که نمونه بارز آن ورود در رتبه‌بندی‌های مختلف جهانی در سال‌های اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار