7 تیر؛ انتخابات خانه احزاب ایران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیر اجرایی خانه احزاب ایران خبر داد هفتم تیر جاری رئیس و هیات رئیسه سال سوم دوره هفتم خانه احزاب انتخاب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
7 تیر؛ انتخابات خانه احزاب ایران برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، محمدعلی تبرایی گفت: به لحاظ قانونی انتخابات هیات رئیسه خانه احزاب ایران باید ۲۸ خرداد برگزار می‌شد که به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روز دوشنبه ۷ تیر موکول شد.

مدیر اجرایی خانه احزاب ایران افزود: رئیس خانه احزاب به شکل دوره‌ای در سال سوم از فراکسیون‌ اصلاح طلبان و اعضای هیات رئیسه از فراکسیون‌های دیگر انتخاب می‌شود و پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، روسای کمیته‌های خانه احزاب ایران هم انتخاب خواهند شد.

تبرائی افزود: هر دوره خانه احزاب ایران سه ساله است که پس از قرعه کشی در سال اول دوره هفتم عبدالحسین روح الامینی از فعالان اصولگرا و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و در سال دوم هم از فراکسیون‌ مستقلین سیدشهاب الدین صدر انتخاب شدند و دوره سوم از فراکسیون اصلاح طلبان رئیس خانه احزاب انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات هم اندیشی شورای مرکزی خانه احزاب به شکل مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر رئیس خانه احزاب با رسانه‌ها، پرداخت یارانه‌های سال ۹۶ و ۹۷ و نیز پیگیری یارانه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از مجلس شورای اسلامی و نیز سرکشی به شعب استانی خانه احزاب و برگزاری همایش انتخابات ۱۴۰۰ با حضور وزیر کشور از عملکرد رئیس و هیات رئیسه سال دوم خانه احزاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار