کشتی آزاد جام یاشاردوغو؛ قرعه‌کشی 5 وزن اول انجام شد

تهران (پانا) - رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از امروز و با برگزاری پنج وزن نخست در شهر استانبول ترکیه آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۵۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد جام یاشاردوغو؛ قرعه‌کشی 5 وزن اول انجام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم: که 17 نفر حضور دارند، مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با موخامد بالگابای از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان علی ایلدیز از ترکیه و روبرتی دینگاشویلی از گرجستان می رود. علی قلی زادگان نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف گئورگی وانگلوف از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم با برنده دیدار میان کالجان راخات از قزاقستان و جونی تسخادای از گرجستان مبارزه می کند. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود در دیدار رده بندی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در وزن 65 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با کوئنتین استیکر از فرانسه مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کوانیش از قزاقستان و علی بک عثمان اف از قرقیزستان می رود. کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شوتا فارتنیدزه از گرجستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان نمایندگان فرانسه و ترکیه مبارزه می کند. حسن عبادی نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف فاتح اونالان از ترکیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم با برنده ی کشتی میان تیمور آیتکول از قزاقستان و سلیم کوزان از ترکیه کشتی خواهد گرفت.

در وزن 86 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف پی کلیتون از کانادا می رود. وی در صورت شکست این کشتی گیر، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نورتیلیک کاریپبایف و ولادیسلاو از قرقیزستان می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار