معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان و مربیان شهرستانهای تهران در جشنواره تابستان شاد

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از کسب رتبه کشوری توسط ۱۵ دانش‌آموز و ۶ مربی از شهرستان‌های تهران در جشنواره تابستان شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان و مربیان شهرستانهای تهران در جشنواره تابستان شاد

سید مجتبی هاشمی ضمن تشکر از زحمات همکاران سازمان دانش‌آموزی مناطق و مربیان مناطق ۲۱ گانه، گفت: با کسب ۱۵ رتبه در بخش دانش‌آموزی و ۶ رتبه در بخش مربیان، سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران، رتبه اول کشور را در این جشنواره کسب کرد و این باعث افتخار مااست.

او بیان کرد: مربیان شهرستان‌های تهران در سه رشته، امداد و نجات، گره و طناب و مخابره و جهت‌یابی حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری شدند و از مناطق ورامین، ناحیه یک ری، ملارد و شهریار در این دوره از جشنواره شرکت کرده بودند.

هاشمی، افزود: در بخش دانش‌آموزی نیز، دانش‌آموزان در رشته‌های امداد و نجات، زندگی در طبیعت، مخابره و جهت‌یابی، معرفتی و اخلاقی، دانش تشکیلاتی، شاداب‌سازی، پویش‌ها و خبرنگاری، از قرچک، شهریار، دماوند، نواحی یک و دو ری، پاکدشت و ناحیه دو بهارستان موفق به کسب رتبه شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، هدف از برگزاری این جشنواره را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان، شناسایی استعدادهای این عزیزان و ارتقاء توانمندی‌های آنان و ضرورت تداوم نهضت تولید محتوا در گستره فضای مجازی شبکه شاد عنوان کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار