ورود به اجتماع در سن نوجوانی با انتخاب راه درست، تأثیر زیادی در آینده افراد دارد

تهران(پانا)- نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی و خبرنگار پانا در منطقه ۱۴، انتخاب راه درست را در آینده یک نوجوان برای ورود به عرصه اجتماع مؤثر دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ورود به اجتماع در سن نوجوانی با انتخاب راه درست، تأثیر زیادی در آینده افراد دارد

مبینا سبزه علی؛ نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی به پانا گفت: «ورود به اجتماع در سن نوجوانی با انتخاب راه درست، تأثیر زیادی در آینده افراد دارد. با ورود به رشته خبرنگاری و مصاحبه های زیادی که با افراد مختلف داشتم، رفتارهای اجتماعی زیادی را مشاهده کردم. گاهی دیدگاه های جالب آن ها را در کنار هم می‌سنجیدم و در دوران پر شور و هیجان نوجوانی تجربه های زیادی کسب کردم.»

او ادامه داد: «من به عنوان یک نوجوان ایرانی، در حال حاضر از فعالیت هایی که انجام می دهم راضی هستم. چون توانسته ام هویت اجتماعی خودم را پیدا کنم. در سازمان ها و ارگان های زیادی تجربه کاری داشته ام و رزومه دارم. همچنین، برای آینده خود اهداف زیادی مشخص کرده ام که مطمئن هستم به آن ها خواهم رسید.»

سبزه علی در ادامه گفت: «در پایان سال تحصیلی کنونی، با اعلام اسامی خبرنگاران، به عنوان خبرنگار نمونه انتخاب شدم که این باعث انگیزه هر چه بیشتر من برای ادامه کار و حرفه خبرنگاری شد.»

سبزه علی درباره علت موفقیت خود در خبرنگاری گفت: «با گذشت سه سال از تجربه ورود به عرصه خبرنگاری و فعالیت در تهیه گزارش‌های مختلف، مصاحبه، گزارش تصویری، خبر دریافتی و خبر کوتاه، امسال در ارزشیابی های ماهانه و سالانه منطقه توانستم عنوان خبرنگار نمونه را کسب کنم. یکی از دلایل این موفقیت شاید این بود که در مصاحبه با افراد و اشخاص مختلف، تفاوت قائل نمی شدم و با همه آنها خیلی راحت ارتباط می گرفتم. به طور کلی می توان گفت که داشتن روابط عمومی بالا در رشته خبرنگاری و فن بیان خوب، تأثیر زیادی در حرفه من داشت.»

او در پایان گفت: «توصیه من به هم سن و سال های خودم این است که، راه و مسیر درست را برای ساختن بهترین آینده پیدا کنید. حتی اگر ماه ها مجبور باشید شبانه روزی تلاش کنید و برنامه ریزی کنید، این خستگی به موفقیت و سعادت آینده شما می ارزد.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار