اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه عکاسی «لحظه دیدار » در فرهنگسرای اخلاق منطقه ۱۴

تهران (پانا )- آیین اختتامیه مسابقه «لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه عکاسی «لحظه دیدار » در فرهنگسرای اخلاق منطقه ۱۴

مهناز انصاف پور؛ مسئول نگارخانه کلک خیال و کارشناس هنری و دبیر اجرایی مسابقه، در این مراسم که جمعی محدود از هنرمندان و عکاسان شرکت کننده در مسابقه حضور داشتند، گزارشی از روند برگزاری و تجمیع و داوری آثار، ارائه داد.

به گفته وی، در طول خرداد ماه سال جاری، تعداد ۱۵۶ اثر از هنرمندان در موضوعات گنبد، گلدسته، معماری، صحن و زیارتگاه ها به دبیرخانه مسابقه واصل شد و هیأت داوران به سرپرستی سعید فدائیان، آثار ارسال شده را بر اساس شاخصه های ارتباط موضوع با اثر، کیفیت و وضوح و ترکیب بندی آثار، ارزیابی و سه اثر برتر را انتخاب کردند.

در ادامه این برنامه، پس از قرائت بیانیه هیات داوران توسط سعید فداییان، سه نفر برگزیده به شرح زیر، هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۴ را دریافت کردند:

- کوروش کحال، نفر اول شامل پنج میلیون ریال جایزه نقدی
- بنت الهدی زعیمی، نفر دوم شامل سه میلیون ریال جایزه نقدی
- سارا سرابیان نژاد، نفر سوم شامل سه میلیون ریال جایزه نقدی

این خبر ادامه می دهد: نگارخانه کلک خیال، آثار شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه در قالب تولید فضای مجازی (فتوکلیپ) در صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانیkelkkhial.gallery@ بارگذاری می کند.

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ ساره شادمهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار