کلاهبرداران میلیاردی با شگرد اعطای وام در نیشابور دستگیر شدند

نیشابور ( پانا ) فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی با شگرد اعطای وام کم بهره در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداران  میلیاردی با شگرد اعطای وام در نیشابور دستگیر شدند

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط افراد سودجو پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره مبارزه جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد 2 فرد سودجو پس از اعتماد سازی و وعده راه اندازی صندوق خانگی با اعطای وام کم بهره ۴ درصد وجه نقد را ازشهروندان اخذ کرده و تاکنون وامی پرداخت نکرده اند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در ادامه با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی 2 متهم را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند که متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۴ فقره کلاهبرداری از ۱۴ شهروند با این شگرد به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.
حسینعلی زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خطاب به شهروندان توصیه کرد ضعف آگاهی و اعتماد بیجا می تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه ها به دنبال داشته باشد ضمن اینکه افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی طعمه‌های خود را شناسایی می‌کند لذا شهروندان با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار