برای نخستین بار؛

پرواز مستقیم یاسوج - مشهد و بالعکس در فرودگاه یاسوج برقرار می‌شود

یاسوج (پانا) - برای نخستین بار و با همکاری شرکت هواپیمایی پارس ایر پرواز مستقیم یاسوج - مشهد و بالعکس در فرودگاه یاسوج برقرار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پرواز مستقیم یاسوج - مشهد و بالعکس در فرودگاه یاسوج برقرار می‌شود

مدیر فرودگاه اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده با شرکت هواپیمایی پارس ایر، پرواز یاسوج - مشهد از روز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ برقرار می‌شود.


عنایت انصاری فرد با بیان اینکه این پرواز با هواپیمای CRJ ۲۰۰ به طرفیت ۵۰ نفر انجام می‌شود، گفت: این پرواز روز‌های سه شنبه از یاسوج ساعت ۸ صبح و از مشهد ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه و روز‌های جمعه از یاسوج ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و از مشهد ساعت ۱۱ انجام می‌شود.


مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: برای کاهش هزینه سفر و رفاه حال مردم استان و استمرار این پرواز، با همکاری یکی از بانک‌های استان سه میلیون تومان وام قرض الحسنه به زائرانی که از طریق این پرواز عازم مشهد مقدس شوند پرداخت می‌کند.

انصاری استمرار این پرواز مشروط به استقبال شهروندان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: می‌طلبد که مردم و مسئولان ضمن اطلاع رسانی خود نیز سفر‌های زیارتی خود را از طریق این پرواز انجام دهند.

وی هزینه بلیط رفت و برگشت پرواز یاسوج- مشهد و بالعکس را دومیلیون تومان اعلام کرد و افزود: در صورتی که زائران متقاضی هتل با صبحانه، شام و نهار باشند این هزینه به دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار