پیام مدیر آموزش و پرورش دماوند به رأی اولی‌ها و فرهنگیان

دماوند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش دماوند در پیامی از رأی اولی ها، فرهنگیان و خانواده‌های دانش آموزان درخواست کرد تا جهت سرافرازی کشور و روی کار آمدن دولتی مقتدر برای ساخت ایران قوی، در انتخابات حضوری حداکثری و پرشور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش دماوند به رأی اولی‌ها و فرهنگیان

مهرداد پور فتحی، مدیر آموزش و پرورش دماوند در پیامی اظهار کرد: انتخابات، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و نماد بارزی از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. اینکه مردم با مشارکت در انتخابات، خود در تعیین سرنوشت شان نقش ایفا می‌کنند و مسئولان را بر می‌گزینند، نعمتی بزرگ از سوی خداوند متعال برای ملتی است که از شهادت امیرکبیر تا انقلاب مشروطه و نهضت ملی شدن نفت، خواست تا تغییر کند.

او بیان کرد: این ملت بزرگ سرانجام در بهمن ماه 1357 گامی بلند در تغییر سرنوشت خود و ملت‌های ستمدیده برداشت و چهل سال در برابر ستمگران و مستکبران شرق و غرب ایستاد. اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی، هر کس ایرانی قوی و مقتدر را آرزو دارد، باید با حضور فعال پای صندوق‌های رأی موجب سرافرازی ایران شود.

پورفتحی افزود: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بی شک میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیان است، ملتی که باعشق به سربلندی میهن خود، به دنبال پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشورشان هستند و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) را سرلوحه کارشان قرار داده و به حق زمینه سازان ظهور منجی بزرگ (عج) هستند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند عنوان کرد: هم اکنون، در آستانه تصمیمی بزرگ برای ایران عزیز، از همه رأی اولی‌ها، معلمان، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش دماوند و خانواده‌های آنان دعوت می‌کنم، با حضور حداکثری در انتخابات، به یاد شعر معروف «دست در دست هم دهیم به مهر... میهن خویش را کنیم آباد» به روی کارآمدن دولتی مقتدر برای ساخت ایرانی سربلند همت بگماریم.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار