دانش‌آموز ۱۶ ساله کاشمری به ۴ بیمار نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید ‏

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش وپرورش کاشمر از اهدای اعضای دختر ۱۶ ساله که دچار مرگ مغزی ‏شده بود به ۴ بیمار نیازمند عضو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز ۱۶ ساله کاشمری به ۴ بیمار نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید ‏

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کاشمر، علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش با ابراز تاسف و تاثر از مرگ ناگهانی دانش آموز سمیرا ظهوریان گفت: حادثه فوت ناگهانی دانش آموز عزیز سمیرا ظهوریان دل همه ما را به درد آورد و برای خانواده آن عزیز سفرکرده غم مضاعفی داشت چرا که باعث از دست دادن فرزند عزیزی شد.

وی ادامه داد: با توجه به مرگ مغزی این دانش آموز عزیز ۱۶ ساله هنرستان رازی کاشمر، از بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوند در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، در بیمارستان منتصریه مشهد، اعضای بدن پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: بر اساس اعلام واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کبد زنده‌یاد سمیرا ظهوریان در بیمارستان منتصریه به آقای ۳۳ ساله ساکن تربت‌حیدریه پیوند شد و به نامبرده زندگی دوباره بخشید، قرنیه‌های این مرحومه نیز جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد و قسمتی از پوست این زنده‌یاد نیز به بخش سوختگی بیمارستان امام‌رضا(ع) جهت پیوند ارسال شد.

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش در پایان ضمن ابراز تالم و تاثر و همدردی مجدد با خانواده این دانش آموز عزیز، جامعه دانش آموزی و فرهنگیان کاشمر، افزود: با امید به این که همواره خانواده و بستگان در سلامت، سعادت روزگار سپری سازند، آرزومندم این عمل خداپسندانه مرضی درگاه حق و بهشت برین مامن و منزلگاه ابدی آن فقیده سعیده باشد.

مرحومه سمیرا ظهوریان هنرجوی پایه دهم رشته تربیت کودک هنرستان رازی کاشمر بود که براثر سکته مغزی فوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار