حاج صفی: جو تیم ملی پیش از بازی با عراق فوق‌العاده است

تهران (پانا) - ملی‌پوش فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی با عراق تاکید کرد از ابتدا تنها یک هدف داشتیم، اینکه از این گروه صعود کنیم.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حاج صفی: جو تیم ملی پیش از بازی با عراق فوق‌العاده است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: از نظر شرایط تیمی، از بعد فنی، روحی و روانی بازی به بازی بهتر شدیم و الان خدا را شکر تیم برای بازی فردا آماده است و همه می دانیم بازی سختی داریم و همیشه بازی های ایران و عراق پرگل و جذاب بوده است. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب در پیش باشد و همه مردم از دیدن این بازی لذت ببرند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و مردم را خوشحال کنیم.
از وقتی به بحرین آمدیم صحبت‌هایی ما بازیکنان باهم داشتیم و شرایط را کاملا درک می کردیم که در بازی‌های رفت، امتیازات را خیلی ساده از دست دادیم. بنابراین از وقتی آمدیم هم قسم شدیم که فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم. پس هم قسم شدیم و از ابتدا تنها یک هدف داشتیم، اینکه از این گروه صعود کنیم، چراکه واقعا لیاقت آن را داریم. همینطور هم شد و سه بازی خوب انجام دادیم درحال حاضر یک جو فوق العاده در تیم حاکم است.
ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: به همین خاطر تیم همیشه سرحال بود و انرژی مثبت داشتیم و انرژی‌هایی که از داخل ایران توسط مردم و پیشکسوتان به ما رسید و به ما کمک کرد و انرژی ما را چند برابر کرد تا بازی ها را خوب شروع کنیم. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب و پر انرژی برابر عراق داشته باشیم تا با پیروزی از زمین مسابقات خارج شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار