معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران:

آزمون ورودی دبیرستان‌های فرهنگ و نمونه‌دولتی درموعدمقرر برگزار می‌شود

تهران(پانا) - معاون آموزش‌متوسطه شهر تهران از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان‌های فرهنگ و دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه‌دولتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون ورودی دبیرستان‌های فرهنگ و نمونه‌دولتی درموعدمقرر برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون آموزش متوسطه شهر تهران از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ و دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه خبر داد.

پانته آ درّی، از اجرای آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی و دبیرستان‌های فرهنگ (ویژه رشته ادبیات و علوم انسانی ) با رعایت پروتکل های بهداشتی در موعد مقرر خبر داد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص ایام کرونا و با توجه به مصوبه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، دانش آموزان جامانده از ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی و دبیرستان های فرهنگ این امکان را خواهند داشت که از طریق سامانه azmoon.tehranedu.ir از تاریخ ۲۹ خرداد ماه لغایت ۲ تیرماه همزمان با زمان ویرایش، نسبت به ثبت نام در این آزمون ها اقدام کنند.

وی تاکید: این زمان غیرقابل تمدید بوده و برای این افراد زمان ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ و آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی به ترتیب در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار