در جلسه ستاد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان عنوان شد:

سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه سال جاری آغاز می شود

زنجان (پانا) - جلسه ستاد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با حضور همه اعضا ستاد در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه سال جاری آغاز می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه هماهنگی ستاد اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان، در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل، ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای مطلوب این طرح، از حضور و همکاری مجدانه دستگاه ها و ارگان های مرتبط تقدیر نمود.

وی اظهاری امیدواری کرد که با مساعدت دستگاه های مرتبط و سنجش درست و به موقع بتوانیم رفاه حال مخاطبین را تضمین کرده و همچون سال گذشته موفق ظاهر شویم.

در ادامه فاطمه باغبانی رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان با تشریح اجرای طرح مذکور اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی دانش آموزان بدو ورود به دبستان از لحاظ هوش، شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی وتخصصی ونیز شناسایی مشکلات ذهنی، جسمی و رفتاری نو آموزان می باشد.

وی در ادامه افزود: سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه سال جاری آغاز که پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید 21 هزار نوآموز در 18 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در به بیان انتظارات این مجموعه از دستگاه های بهزیستی، علوم پزشکی و صدا و سیما پرداخت و از همراهی و همکاری آنها تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است در پایان نمایندگان دستگاه های مرتبط با اجرای سنجش به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار