انتقاد از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در گیلان

رشت ( پانا) -عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و نیز لزوم افزایش حساسیت‌های مردمی نسبت به رعایت این پروتکل‌ها از جمله موارد مورد تاکید نشست ستاد مدیریت کرونای استان گیلان بود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی  در گیلان

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در نشست ستاد مدیریت کرونای استان با تبیین وضعیت کرونایی گیلان اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها سه شهر استان در وضعیت نارنجی قرار دارند اما مشاهده می شود در شهرهای زرد از جمله رشت حضور کارمندان در برخی از دستگاه های اجرایی کمتر از شهرهای نارنجی است در حالیکه حضور کارمندان در ادارات باید بر اساس تعریف رنگ کرونایی باشد.
محمود قاسم نژاد با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی نهادها بر اساس بازدید های صورت گرفته افزود: عدم رعایت فاصله اجتماعی، عدم برخورداری از سیستم تهویه مناسب در برخی دستگاه ها و لزوم گشایش در و پنجره ها، تاخیر نیم ساعته در شروع فعالیت روزانه بانک ها و تجمع مراجعان، عدم توجه به فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها در بخش حفاظت نماز جمعه و نیز بی توجهی شدید به شیوه نامه ها در نانوانی ها از انتقادات موجود است.
وی بر لزوم ایجاد حساسیت در مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی نهادهای با توان بیشتر، از طرق مختلف مانند تهیه و نصب پوستر، بنر و تولید محتوای مناسب برای سنین مختلف تاکید کرد.
معاون استاندار گیلان همچنین در مورد استمهال تسهیلات فعالان گردشگری نیز اظهار کرد: متاسفانه بانک های عامل همکاری های لازم در این زمینه را ندارند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت در ماه های اخیر مربوط به حوزه گردشگری بوده گفت: با توجه به اینکه برخی از استان های گردشگرپذیر اخیرا برای تورگردی صدور مجوز داشته اند این مساله در مورد استان گیلان نیز محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار