جلسه هم‌اندیشی توسعه سنواتی آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش در اردبیل

اردبیل(پانا) - جلسه هم‌اندیشی راهکارهای توسعه سنواتی آموزش‌های فنی، حرفه ای و کاردانش در هنرستان رازی اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی توسعه سنواتی آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش در اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ در این جلسه احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به سیاست کلی آموزش و پرورش در توسعه متوازن شاخه ها و رشته های تحصیلی و تکلیف برنامه ششم توسعه در رسیدن به هدف 50 درصدی سهم شاخه های فنی، حرفه ای و کاردانش از بسیج همه نیروها و امکانات برای تجهیز هنرستان ها و اولویت دادن به تأمین امکانات کارگاهی خبر داد.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جریان پروژه مهر سال قبل و تجهیز و تعمیر خوب هنرستان های استان، خواستار اهتمام ویژه تمام بخش های مشاوره، آموزشی و مدیران متوسطه اول در هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی شد.

در این جلسه کمال اطمینان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل نیز با ارائه گزارشی از وضعیت ناحیه در توسعه متوازن شاخه های تحصیلی، از برنامه ریزی برای توسعه سنواتی سهم شاخه های فنی، حرفه ای و کاردانش در این ناحیه خبر داد.

رییس اداره آموزش فنی، حرفه ای و کاردانش استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت نواحی و مناطق استان و برنامه های توسعه سنواتی سهم این شاخه ها در دوره دوم متوسطه و با اشاره به تحقیقات میدانی صورت گرفته در کشور و استان، درصد اشتغال و جذب فارغ التحصیلان هنرستان ها را در بازار کار در مقایسه با دبیرستان ها، بسیار خوب ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار